Eerste dag - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: A&H

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

26 Juli 2013 | Frankrijk, Limoges

Pffffffffffffffffff,what a day. Maar eerst even terug, gisteren recht toe recht aan rit naar Chartres. Midden in Parijs beland maar uiteindelijk de peripherique weer gevonden. Leuke B&B, zag er van buiten niet uit maar prachtige kamers. Leuk plaatsje, waardeloze sjagrijnige bediening op de plek waar we gegeten hebben, stupid French. De hele nacht onweer en bakken water uit de lucht, daar hebben we geen spullen voor meegenomen dacht ik nog. Vandaag ook weer vlot gereden en om 12.00 uur in St. Leonard de Noblat. Even gelunched en toen op de fiets. Chips wat was het warm en dan ook nog de verkeerde kant op fietsen. Rond 16.30 waren we in St Germain les Belles. Hier gestopt omdat we anders zeker nog 30 km verder moesten. Dat was geen goed idee, eerst maar even wennen aan de hitte (ruim 40 graden) en het rijden in heuvelachtig terrein. B&B gevonden, er was er maar 1 gerund door Engelsen. Prima kamer en engels supper. Zo lekker slapen en morgen dik 70 km. Geen ontkomen aan, ik ben benieuwd.

• 27 Juli 2013 - 15:44

Frits Petra:

Hebben vandaag 70 km gehad bij 40 graden.
    viel niet tegen. Jullie sterkte.
    Gr. Van petra frits

• 27 Juli 2013 - 20:16