Dag 20 - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: A&H

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

14 Augustus 2013 | Spanje, Palas de Rey

Pfffffffff toch weer een zware dag. Nee Jan, het is nog even niet uitdieselen geweest. Vandaag om 13.00 uur al in Portomarin dus welk besluit nemen wij dan? Jullie raden het vast al, doorfietsen natuurlijk. En dan mag je weer 13 kilometer klimmen, maar natuurlijk dat hadden we nog niet gedaan de afgelopen dagen. Dus vandaag weer meer dan 1000 meter geklommen net zoals de 2 dagen ervoor. Zouden we een speciale route rijden of zo. Hoe dan ook na een heerlijke hamburger weer vol frisse moed verder. Dat duurde maar even want het was alweer warm, 34 graden en we mochten meteen weer met een lange klim aan de bak. Maar we zijn een sterk team en samen nemen we iedere bult. Al denk ik nog wel eens, ik smijt die fiets in de berm en ga lopen. Gelukkig stopt Hu dan weer even voor een slokje water en wat suikers en dan kunnen we samen weer verder. Vandaag trouwens door een prachtig stukje natuur gefetst en in Ventas de Naron en Ligonde lijkt het of de tijd heeft stilgestaan. Daar lopen de koeien nog gewoon midden door het dorp. Je waant je bijna in Zuid Limburg. Zoals Hu zo mooi zei, daar kun je ze net als hier ook niet verstaan. Aangekomen in Palais de Rei, weer een goed slaapplekje gezocht, en goed is dan met airco. Na nog even goed gekeken te hebben in ons boekje St Jacobsfietsroute besloten om morgen de laatste ruk te doen. Dus inderdaad vanavond nog hotelletje boeken en morgen op tijd uit de veren. Daarna begint de echte vakantie van 1 dag........

Jan, bedankt voor je aanbod maar die fles drinken we binnenkort een keer met zijn 4en, lijkt ons leuker!

• 14 Augustus 2013 - 19:33

Evert:

Dat gaan jullie zeker halen! Vast gefeliciteerd en fijne vakantie (van één dag).
    We zien jullie weer in Epe.

• 14 Augustus 2013 - 19:47

Jan En Karin:

Morgen de kroon op jullie daadkracht en doorzettingsvermogen!
    Zo rond 20.00 uur wil ik ook in de buurt van de computer zijn voor jullie verslag. Ga het zeker missen.
    Ik kom niet verder dan foto's van de 1e 2 dagen. Mis ik iets?

Geniet intens morgen, Yes!!!!!!! jullie deden het!! Woest knap.Kom veilig weer thuis.
    Liefs,
    Ka

• 14 Augustus 2013 - 20:17

Jp:

Wij hebben vrienden in de buurt van Malaga. Als jullie de behoefte voelen om door te fietsen...daar zijn jullie altijd welkom!

Felicidades Jet & JP

• 14 Augustus 2013 - 21:33

Jan Mos:

Dag Huub en Agnes, jullie maken er wel werk van. Het lijkt of jullie met de finish in zicht geen rust meer hebben. Of zijn jullie zo onvoorstelbaar sterk geworden. Blijf in ieder geval genieten en de Bon Camino is morgen gerealiseerd. Bravo!!!
    Ik zou toch die fles Rioja toch maar nemen en in Enschede of Epe volgende dan nog enige, want wij horen graag jullie ervaringen . Hartelijke groet Marjan en Jan
    Ps als je tijd hebt, vergeet de Hoogmis niet

• 14 Augustus 2013 - 22:25

Agnes& Huub :

Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. En nee, we fietsen zeker niet door naar Malaga. Eerst naar huis voor een schone onderbroek en een bezoek aan de buurtjes. De Hoogmis houd ik in de gaten Jan. Zou moeten lukken lijkt me maar je weet het niet. Wij gaan zo slapen, welterusten allemaal.