Rustig afzien - Reisverslag uit Sancoins, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Rustig afzien - Reisverslag uit Sancoins, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Rustig afzien

Door: A

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

27 Juli 2014 | Frankrijk, Sancoins

Net op tijd binnen voor een zeer stevige onweersbui. Het weer blijft een beetje onbestendig. 'S morgens helder en in de loop van de dag stevige wolken met dus vandaag regen. En oh, wat doen de billetjes zeer vandaag. Vanochtend bijna meteen al zo ongeveer van de fietst gereden door een oud sjagrijnig mannetje in een auto. Of ze zijn heel aardig op de weg en geven je alle ruimte of als het ze niet zint schelden ze of maken wilde handbewegingen van wegwezen. En deze vanmorgen maakte het wel heel bont. Hij kwam gewoon op me afrijden omdat ik de verkeerde kant op fietste. The bloody French. Vanmorgen even pauze gehouden in Chateaumeillant en dat was maar goed ook. Even vergeten dat het zondag is en dan is alles uitgestorven. Heel veel half of meer lege dorpen. Niks maar dan ook niks, behalve veel huizen te koop. Gelukkig hadden we stokbrood, kaas,worst en komkommer bij ons. Na ruim 67 km hadden we het beide niet erg gevonden om te mogen stoppen maar dan moet dat wel kunnen. Dus maar besloten om door te fietsen en bij de eerst volgende mogelijkheid te stoppen. Gelukt, na 85 km een Auverge Moulinde Chameron. Na de herrie van vannacht in een stilte hotel bij Bannegon. Morgen naar Nevers, we hebben nog niet besloten of we door fietsen of daar blijven. Het is maar 44 kilometer dus echt verwennerij ;-)

Nu eerst lekker eten en daarna liggen, eindelijk van de billen af!

  • 27 Juli 2014 - 19:35

    Floortje :

    Ik adviseer een kont massage... Huub ;) succes nog daar, geniet van elkaar! Liefs

  • 27 Juli 2014 - 21:57

    Jet:

    Lieve Hu en Ag.

    Moet toch wel even wennen om te lezen over de "billetjes" van mijn broer..
    Die staan nu op mijn netvlies en vinden het daar veel te prettig. Hoe kan ik ooit nog aan mijn broer denken zonder.......
    Ben wederom trots op al jullie prestaties vooral omdat ik de AH al ver vindt op mijn fietsje.

    Ga zo door, geniet!

    Beso.

    Jet.

  • 27 Juli 2014 - 22:27

    Karin:

    Ha Hupie en Ag,

    Tja, gisteren werd Kristel bijna omver gereden door een auto in een smalle straat. Verder niets dan fijne ervaringen met Fransen! Het platteland stroomt leeg, zo ook het oude centrum van Cahors: dood katoen. Niet meer van deze tijd om daar te wonen.
    Wij hebben het heerlijk en net ontzettend gelachen toen Kristel zei dat Jan en ik moeten oppassen dat we niet zo met de natuur verweven raken, dat we alleen nog maar dierengeluiden maken.
    Morgen gaan de meisjes naar huis.

    Hoop dat jullie morgen een klein tochtje te gaan hebben, zodat de billetjes even rust hebben.

    Veel succes!
    Liefs,
    Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes& Huub

En nu terug naar huis!

Actief sinds 20 Juli 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 10483

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

In de tegenovergestelde richting

24 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: