Kort tochtje......... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Kort tochtje......... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Kort tochtje.........

Door: A

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

07 Augustus 2014 | Nederland, Venlo

Vanmorgen een wel zeer uitgebreid ontbijt in de B&B in Maastricht. Op advies van hen niet de Rijksweg naar Venlo gekozen maar een mooi natuurpad via Belgie. En inderdaad we waren in ruim 7 min. weer in Belgie. Via een jaagpad heerlijk langs het water maar rond half 1 nog geen 40 kilometer gereden. Ondertussen waren we ook aan het dolen geraakt en besloten we in ieder geval rechtstreeks naar Maaseik te fietsen. Mooi dorp trouwens. Maar daarna. We zijn er eerst maar eens voor gaan zitten want zonder kaartje werkt het niet echt. Gekozen om op knoopunten te gaan rijden maar toen was het ondertussen nog later geworden en niet erg veel kilomters erbij. Om 14.30 uur hebben we voor de meest praktische oplossing gekozen. Hub over de Maas en via de oude Napoleonsbaan naar Venlo. Via Herten naar Roermond en ruim 103 kilomter verder waren we in Velden waar omaatje een paar heerlijke biertjes koud had staan. Toch weer een lange afstand terwijl het rechttoe, rechtaan ruim 70 kilometer is. Wat een devotie zou ik zeggen. Maar goed na wat biertjes zijn de extra kilometers weer vergeten. Vanavond nog een heel gezellige en lekkere hap met oma en Petra/Frits. Nog even de route voor morgen uitgezet naar Arnhem, onze laatste overnachting. Daarna weer lekker in ons eigen bed, hmmmmmm.