Dag 15 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: A&H

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

09 Augustus 2013 | Spanje, Carrión de los Condes

O jee, mijn handschoenen vergeten. Het was vanmorgen 9 graden in Burgos. Fris dus maar geen geklaag, gewoon in korte broek op de fiets. En nee Karin, ik kan je niet geruststellen, we hebben inderdaad nog een paar bergetapes te gaan. En Jan, ja ik heb me laten fotograferen door Hu op het bankje. Mijn haar zat nergens na dus ik weet niet of ik die foto aan de rest van de wereld wil laten zien ;-). Vandaag een top dag, ruim 100 kilometer gefietst en we zitten nu in Carrion de los Condes. Prachtige route op de hoogvlakte met onderweg de ene mooie kerk na de andere. Helaas meestal gesloten. Heel veel graan onderweg, je vraagt je echt af waar ze er allemaal mee blijven. Morgen onderweg naar Leon en als het goed is een soort gelijke dag. Even relatieve rust voor de beentjes voor het laatste stuk van 200 km dat inderdaad weer vol zit met pukkels in diverse maten. Maar daar hebben we dan de tijd voor omdat we nu nog ongeveer 440 km te gaan hebben in een volle week. We gaan het allemaal wel beleven en zien hoe het gaat. So far so good. Zo nog een hapje eten, wat flaneren en dan morgen op tijd op de fiets. Vandaag was het na de eerste ochtendkou alweer heel snel 34 graden maar dat blijft hoe dan ook veel beter dan regen en kou.

• 09 Augustus 2013 - 22:54

Petra Geenen:

Mission almost accomplisht! Be proud of yourself! Oftewel jullie gaan het ( tuurlijk) halen!

Echte die-hards! Fiets ze nog ying en Yang! Xxxx

• 10 Augustus 2013 - 09:43

Jan, Ine En Oma :

Wij maken een diep buiging voor jullie ontzettend knap wat jullie presteren. De groetjes van oma, ze steekt iedere dag een kaars voor jullie op en geniet van jullie verslagen groetjes uit velden