Dag 5 - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: A&H

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

30 Juli 2013 | Frankrijk, Lectoure

The bloody heat! Vandaag weer een erg warme dag na twee dagen lagere temperaturen en gisteren zelfs diverse buien onderweg. We kwamen maar moeizaam op gang na 2 zware dagen. Prachtige plaatsjes gezien, Auvillar en St. Antoine. In Lectoure hadden we geen zin meer en zijn we gestopt. Omdat het en een mooi plaatsje is maar ook een zwembad in de tuin van het Gemeentehuis met een prachtig uitzicht. We zijn nog in het klooster geweest op zoek naar een slaapplek maar uiteindelijk gekozen voor de privacy van een B&B en natuurlijk iets meer luxe. Was nodig! Na een duik in het zwembad, een dutje. Eindelijk weer eens bijslapen na 3 slechte nachten. Morgen weer op tijd op en de hitte weer trotseren. Het wordt nog warmer dan vandaag. Gelukkig niet verbrand, iedere dag volledig smeerbeurt met factor 30. Hu is een stuk roder, bruiner. Oant moan xx, we genieten zeker maar het is wel afzien.

• 30 Juli 2013 - 22:23

Jet:

Het moet toch echt niet gekker worden met jullie....
    Veel te sportief allemaal, voel me nu helemaal zo'n papzak hangend op de bank.

Jeetje, wat een hele onderneming allemaal. Gelukkig is afzien achteraf altijd weer snel vergeten en blijven vooral alle mooie momenten hangen. Vooral als je na een zware rit een lekker plek om te crashen zoekt, alles vol is en nog een eind moet fietsen, dat eist toch zeer veel van je incasseringsvermogen.
    Leuk dat jullie Ka en Jan ontmoet hebben. Wat moet het prachtig zijn om door allerlei dorpjes te fietsen, genieten van de natuur en na een vermoeide rit lekker een terrasje/zwembad te kunnen pakken.

Leuk om jullie te kunnen volgen en geniet met volle teugen!!

Ben trots op jullie!

Liefs.