Eerste dag fietsen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Eerste dag fietsen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Eerste dag fietsen

Door: A

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

25 Juli 2014 | Frankrijk, La Souterraine

De kop is er af en wat een verschil met vorig jaar. Vandaag ruim 75 kilomter gefietst en we zitten hier nog gewoon. Grootste verschil waarschijnlijk de temperatuur. Wel hebben we vandaag al meer regen gehad dan in de hele tocht vorig jaar. Een paar fikse onweersbuien met hagel dus ons regenpak heeft al goed dienst gedaan. Maar we gingen de heuveltjes gewoon keer op keer gewoon omhoog zonder al te veel moeite leek het wel. Of komt het omdat we naar huis fietsen ;-). Vandaag in een B&B 5 kilometer buiten La Souterraine en wat worden verwent. De eigenaresse heeft een heerlijk thais maal voor ons gekookt. Alles home made en ze kan er wat van want ze komt er vandaag. Dat verwacht je niet in de binnenlanden van Frankrijk. Ik ben benieuwd hoe we ons morgenochtend voelen...........

• 25 Juli 2014 - 21:59

Jan Mos:

Ha Huub en Agnes, wat geweldig dat jullie ook de andere helft van de casino aanvatten.
    Ik ga jullie opnieuw met veel plezier volgen. Alle succes gewenst en Huub; echte bergen zijn er niet op dit traject. Zie het als een uitdaging om nu voortdurend de kop te nemen.

Marjan en ik zijn vanochtend zelf ook vertrokken met onze camper op vakantie. Wij gaan de kustlijn zuidwaarts volgen.
    Hartelijke groet
    Jan

• 26 Juli 2014 - 20:20

Karin:

Hey Hupie en Ag,
    Super stoer hoor! Gewoon weer al svanouds. Wat gaat de tijd snel... vorig jaar ontmoetten we elkaar in Moissac. Nu zijn wij weer in La Douce France, heerlijk in Genibroux. Pizza's gebakken in de oude broodoven. Zo leuk en lekket.

veel succes morgen!

L:iefs,
    Jan , karin, Sanne en Kristel

• 27 Juli 2014 - 19:28

Agnes& Huub :

Jaja, echte bikkels zijn we :)
    Genieten jullie een beetje?
    Kus en groet aan Jan en de meiden.

AH