Dag 2, 84 km, 1000 hoogtemeters. - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu Dag 2, 84 km, 1000 hoogtemeters. - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Agnes& Huub - WaarBenJij.nu

Dag 2, 84 km, 1000 hoogtemeters.

Door: Pittige korte klimmetjes.

Blijf op de hoogte en volg Agnes& Huub

26 Juli 2014 | Frankrijk, La Châtre

Vandaag weer terug gefietst naar La Souterraine en even rondgekeken in het dorp. Ook op zoek naar een stempel natuurlijk. Uiteindelijk bood de vvv de oplossing. Leuk dorp trouwens. De ochtend heerlijk koel nog en inderdaad Jan heuveltje op , heuveltje af. Maar nog niet genoeg heuveltje voor Hu om me bij te houden. Wie weet gaat het nog komen ;-). Onderweg lekker stokbroodje gegeten en weer verder. Vanmiddag weer ruim 30 graden. Niks mis mee maar meteen weer een stuk warmer om te fietsen. Eind van de middag in Le Chartre aangekomen, redelijk dorp maar zeker niet bruisend. Wat opvalt is dat veel leegstaat. Op tijd naar bed en morgen richting Nevers.

Nb. Jan je kent me, op en top heer, ik laat dames altijd voorgaan, zo ook bergopwaards, goed voor hun zelfvertrouwen en daarmee het humeur ......

Nb2. Beetje eigenwijs geweest en niet ingesmeerd, loop er nu bij als een gekookte kreeft, en zo voelt het ook!

  • 26 Juli 2014 - 23:59

    Jan Mos:

    Dag Agnes en Huub, het wordt richting het noorden alleen nog maar rustiger en desolater.Ik zou dus nog maar even genieten van het "bruisende" Le Chartre.
    En Huub, ik begrijp dat je nog een beetje moet warm draaien. Maar tegen de tijd dat je in de buurt bent van Vezelay, het Noordelijk centrum van de Camino ganger, dan verwacht ik vuurwerk van jou!
    Veel plezier
    Jan en Marjan, vanuit een zonnig Noord Hollandse badplaats

  • 26 Juli 2014 - 23:59

    Jan Mos:

    Dag Agnes en Huub, het wordt richting het noorden alleen nog maar rustiger en desolater.Ik zou dus nog maar even genieten van het "bruisende" Le Chartre.
    En Huub, ik begrijp dat je nog een beetje moet warm draaien. Maar tegen de tijd dat je in de buurt bent van Vezelay, het Noordelijk centrum van de Camino ganger, dan verwacht ik vuurwerk van jou!
    Veel plezier
    Jan en Marjan, vanuit een zonnig Noord Hollandse badplaats

  • 27 Juli 2014 - 19:04

    Agnes& Huub :

    Hoi Jan, nog rustiger............. Jullie ook genieten van jullie reis. Groetjes A&H

  • 27 Juli 2014 - 19:32

    Agnes& Huub :

    Jan, ik ook van mezelf, maar Agnes is zo verschrikkelijk sterk, gaat niet meevallen, hoewel.......... Vandaag wel een paar maal als eerste boven, maar Agnes nog steeds met afstand in de bolletjestrui!
    Gr. Aan Marian en vergeet niet een paar data door te geven, AH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Agnes& Huub

En nu terug naar huis!

Actief sinds 20 Juli 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10510

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

In de tegenovergestelde richting

24 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: